30. mai 2009

Satan...

...er vel sannsynligvis norges treigeste når det gjelder å oppdatere bloggen min.

Siden sist you say?

Dunderland - samme gammle. Piercing-utstyret er rett rundt hjørnet though! :D Gleder meg som en unge til å komme i gang!

Bakeriet - samme gammle. Crap jobb, for liten lønn, men jobber stortsett bare sammen med en dundrende flott gjeng.

Leiligheta - kommer seg! Mangler fortsatt dobbeltseng og vaskemaskin. Men i neste måned skal det i teorien strømme inn med en del penger, så da! Tjohooi!! Flytter jeg endelig ut av gjesterommet og 75cm - senga og inn på the masterbedrom og heelee 120cm å breie meg utover :D

Økonomien - Har stådd i minus på kontoen i to uker, og har enda to uker igjen til lønning. Får se hvordan det går med husleia denne mnd :D Neida, er ikke så lutfattig som det høres ut som. Bare en liten bump jeg må over denne mnd, så tar det seg opp! Har levd på nudler å knekkebrød som aldri før! :D

Taoveringsmessig - mye nytt! Finger'n har fått gjennom gå, øret, hoftene og hele venstrelåret. Bilder kommer! Låret mitt ser awesome ut btw. Stikkord: Jeff Gogue.

Kjærlighetslivet - a lady never tells... ;)



Oh well! Over og ut!

2 kommentarer:

Renathe sa...

Altså Lisa du bi jo gåanes rundt som et kunstverk uten like ska det hær fortsett! Eg ha pakka ned katta mi btw, kjem me ho på mandagen..

If you ain't know, now you know! sa...

Du e no en lady your ass Lisa;)