23. februar 2010

23/2

Vet aldri hva jeg skal bruke som tittel på blogg-innleggene mine, så bruker heller dagens dato framover. I am so smart. S-m-r-t. 

Ble ikke den Jack Russellen på oss alikavel. Hadde ringt sikkert 400 stk. i løpet av dagen og de skulle prioritere dem som allerede hadde ringt, og de som hadde mulighet for å komme innom. Og siden dette var i.. eeh.. oslo-området eller noe slikt, så var det vel ikke noe vits i for oss å prøve en gang. 

Så vi prøver videre. Har og bynt å vurdere andre raser. Men får se hva det blir til! 

Er i dårlig humør for øyeblikket. Dårlig form. Skal spise taco og se en film sammen med Rainer. Blir sikkert bedre etterhvert. 




2 kommentarer:

Renathe sa...

portugisisk vannhund? Dem e så nyyyydelig! Kanskje lurt å vurder en sjikkelig familiehund også? me tanke på at de der dyran lev så jækelsk lenge osv :D
Overskrifta på en blogg utgjør bloggen! Kor e fantasien din lesa! Den va jo bære heilt fantastisk før! Kanskje du må finn barne i deg litt igjen? Ikke vær så voksen "se på meg e bor i korgen" osv.
Også må du ha bilda! ta et bilde av litt snø ellerno sånt. bi sekkert knaill!
gla i deg tøs.

Lesa sa...

Eg har løst på Jack Russell i all hovedsak osv. Så vi får se ka det bli. Eg e genial på fantasi. Tar det på sikt.

Eg ska fær ut å ta bilda av snø brb!