22. januar 2011

Ny telefon!

Fikk endelig min nye telefon i går - Nokia N8! Ville ha meg en ny telefon, med et skikkelig kamera. iPhone'n er grei nok, men har ikke et bra nok kamera til mitt bruk. Gidder heller ikke kjøpe meg et digitalkamera som jeg må drasse rundt på overalt hvor jeg går. Så jeg gikk heller for den beste kameratelefon som er ute på markedet i dag :)

Er skikkelig fornøyd så langt. Man kan customize alt på telefon. Gjøre den til hundre prosent din egen. Alt fra bakgrunnsbilde (har tre startskjermer, så her får man og tre bakgrunner) til valg og størrelse av ikoner på alle skjermene, pluss at den kommer i fem forskjellige farger. Shiny.

Og kamera skuffer ikke! Fenomenal kvalitet. Kan og filme i HD - hvor lyden og er jævli bra. Musikk-delen har og fått mye skryt, av en god grunn. Imponerende god lyd.

Så er überfornøyd!

Over og ut!






Kommer i fem farger - grønn, mørkegrå, orange, blå og sølv. I was crazy and went for the green one! Shit lizm.








I haz green.


Ingen kommentarer: