29. mai 2011

Karmøygeddon 2011!

Ligger som vanlig forholdsvis godt etter med bloggings! 6-7. Mai var vi på Karmøygeddon Metal Festival 2011! Kongefestival. Dro hovedsakelig fordi Rainer og Elite skulle spille under festivalen. Super konsert! Så deltok vi ellers på festivalen med mye øldrikking, gode konserten og grilling! Utrolig morsom helg, men en flott gjeng.

Men en opplevelse i seg selv var flyturen. JAIKS. Har utsatt det å sette meg på et fly så lenge som mulig, men ettersom jeg og Rainer skal erobre verden, må jeg jo opp i et fly på et eller annet tidspunkt. Og etter en del siping og hyperventilering under turen, konkluderer jeg meg at; jo, fly er no' dritt. Men med tanke på hvor bra helga ble, så var det værdt det!

Vi dro nedover på torsdag, heile gjengen roadtripa til trondheim og tok fly derfra. Dro hjem igjen på søndag, så det ble jo noen dager. Og Haugesund! For en by! Har aldri kommet over en mer gjennomført plass. Hvert et hus var gjennomtenkt. Skulle jeg flyttet til noen andre steder i landet hadde det uten tvil vært der. Fikk ikke tatt så mange bilder av selve byen, men en del knipsing ble det jo!






Parkeringa utfor flyplassen. HYYYL.



Kveldsmat da vi kom fram til hotellet.



Ut på Egon å gomle litt før Elite-konserten!



Koozeekozzzz!1



Enda mer koooz!



Mistenkelig utstillingsdukke i Haugesund...



Fylle-fråtsing i smørbrød backstage!



SSsCCchhåååÅlll!1



Grillinga på lørdag satt så'ei kulå!



Pynta Bent-Arne litt.



Tulle-Randi og Tøyse-Mads dukka plutselig opp i senga vår!



K9999zz!1



Smazk på mongo-Rainer! <3

Ingen kommentarer: