27. november 2008

En "sånn" dag.

Givende dag på jobben. Skulle jobbe litt ekstra i dag, fra 12-16.

Kom dit. Pakket noen sjokoladekaker. Tipper ei bøtte med vann over det 6 meter lange bordet. Ble forbanna, men klarte ikke la være å le meg skakk. Brukte 20 minutter på å tørke opp vannet på bordet + vanndammen på golvet. Pakka noen mandelbunner. Vasket bordet (uten å tippe bøtta denne gangen) og feide golvet.

Så kommer Lise å sier at det var vel egentlig ikke nå mer å gjøre, så jeg skulle bare komme meg hjem igjen. Hvorfor kan ikke hver dag være slik.. :( minus den helvetes vannbøtta.

Oh ja, når jeg skulle hente moppen for å tørke vannet opp av golvet, så presterte jeg å smekke meg selv i hodet med den... liksågreit at jeg kom meg hjem tidlig i dag - til trygge omgivelser.

Jada. Jeg er hun som klarer å tryne i mine egne føtter, mens jeg står i ro, på flatmarka.


I fail at so many things...