19. november 2008

Gawd, eg kjed meg.

Et lite sammendrag av something før eg hopp te køys... Oh ja, eg kjed meg.

Hva var din første?
1. Første operasjon: Sku fjærn something mystisk i tommelen min en gang på barneskola..
2. Første piercing: Øyenbryne når eg va 16.
3. Første bestevenn: Øøh.. aller første? Kine kanskje? :p
4. Første premie/ trofé: Eg sku ha hatt diplom for det meste, bare sånn at det e sagt..
5. Første sport: Ridning, hihi. Gjedd meg etter eg vart kasta av, slengt i veggen og forstua ALT i kroppen min though.
6. Første kjæledyr: Trulte og Truls! 2 tøffe katte :)
7. Første storferie: Øøh.. ha eg hadd nå storferie? Vært i Finland en gang, tel det? Eg må bynn å reis meir...
9. Første forelskelse: Hehe.. Petter ;)

Akkurat nå:
10. Spiser: Nothing.
11. Drikker: Drekk kaffe å hør på musikk. Akkurat vært i bursdag hos Mariell snuppa :)
12. Jeg skal: Sku ha lagt meg for 3 tima sian...
13. Hører på: Three Days Grace faktisk :)
14. Venter på: At eg pluttselig ska korn åt forran dataskjermen...
15. Har på meg: Dongeribuksa og ei t-skjorta. Eg savn ullsokkan mine.. :(

Fremtiden min:
16. Vil du ha barn: Joda, det bli no vel en dag... Eg stress IKKE på den fronten.
17. Vil du bli gift: Eg bli vel det og en dag...
18. Hva vil du bli: Vel, drømmen e jo tatovør da, hehe :) Men alt innen kroppskunst faciner meg.
19. Vil du studere etter videregående: Blaargh. Ikke nå meir skola på meg. Ever. Eg må btw bestå vgs i første omgang anyway.
20. Hvis du vant en million, hva var det første du ville brukt penger på? Tatoveringe :D og konserta, fått meg ei skikkelig cd-sammling og reist te Egypt :)

Diverse:
21. Liker du å gå med sokker: Gud, ja. Og ullsokka. Du ser meg aldri uten.
22. Hvilken sang beskriver deg: Dream Theater - The Mirror
23. Hva er din favoritt musikk sjanger: Rock, old-school punk og metall såklart :)
24. Hva var din favoritt serie da du var liten: A - Team :D
25. Hva slags mobil har du: Sony Ericsson K750i - eg treng ny telefon...
27. Hva var det forrige stedet du spiste, unntatt hjemme: Mariell :)
28. Hva er din favoritt film: The Lion King <3 (den første altså).

Hva liker du best ved det motsatte kjønn?
29. Lepper eller øyne: Øyan har mye å si for min del ;)
30. Klemmer eller kyss: Kommer ann på med kem og kor.. ;)
31. Høyere eller lavere: Litt høgere en meg i allefall.

Har du noen gang?
32. Kysset en fremmed: Hehe, regn eg med..
33. Jugd for å få oppmerksomhet: Eg jug ikke, det e i mot min religion. Sånn som sex og alkohol...
34. Vært med i en musikal/skuespill: Vært med i en heil masse skuespell. En av mine største lidenskapa e å stå på scena :)
35. Vært i et chatte rom: Neeei, aldri.
36. Knust noens hjerter: Oh yess.
37. Likt en venn mer enn en venn: Tja, det må eg nok sei...

Tror du på?
38. Deg selv: Sometimes I do, sometimes I don't.
39. Mirakler: Vest det skjer en dag så.
40. Gjenferd: - Liv etter døden? Ja.
41. Julenissen: Finnes han ikke...? :(
42. Sex på første date: Bare en måte å finn det ut på... ;)
43. Engler: Hehe, går vel kanskje under kategorien "liv etter døden" det og..? Har IKKE tenkt å meldt meg på Marthas Engleskola, altså...


Den siste:
46. Meldingen: Thomas :)
48. Utgående anrop: Thomas der og du gitt... :)
49. Kommentar på filer: Nån som komentert tatoveringa mi, tenk.
50. Tapt anrop: Katrin. Du reng bestandig når eg ligg å søv...

1 kommentar:

Lisa-Mari sa...

Ok, det med "komentar på filer" er ment for nettby... :p Rappa det rett derfra så.

-moi :p