17. juni 2010

Oioi!

Det er jo et velkjent fenomen at blogg-oppdateringa mi er litt varierende. Oh well.

Ble oppringt av sykehuset i dag. Siden Januar, da det ble avgjort at jeg skulle få operasjonen i ankelen, har jeg gått å ventet på innkallelse. Vi er nå i Juni, og jeg syns ventetiden begynte å drøye litt. Jeg har vist blitt satt opp på en prioriteringsliste - få operasjonen inne tre måneder. Som sagt, vi er i Juni nå, og hadde fortsatt ikke hørt en damn shit. Så jeg har ringt å purret noen ganger, men fikk aldri noe klar svar. Helt til i dag.

Ble oppringt hvor de forhørte seg om jeg hadde purret på noen ganger, som jeg da hadde. Joda, da skulle jeg vist bare dukke opp på onsdag for å få operasjonen. De skulle sende brev i posten om tidspunkt og videre informasjon. I dag er det torsdag...

For det første er jeg jævli glad for å endelig få operasjon. Men, det at de gir meg en forvarsel på under en uke gjør meg mer eller mindre provosert! Jeg fikk klar beskjed i brevet jeg fikk i Jan/Feb. at innkallelse til operasjon skulle komme etterhvert, men pga stor pågang fikk jeg ikke time sannsynligvis før om noen mnd. Hvor de da skulle sende meg brev om når operasjonen skulle foregå, og videre info. Noe de ikke gjorde. Og hadde ikke jeg drevet på å purret, hadde jeg vel sannsynligvis ikke hørt noe fra dem. 

Men det at de forventer at jeg skal slippe alt jeg har i hendene, og legge meg på operasjonsbordet med en forvarsel på bare noen dager? Latterlig. Jeg måtte forhøre meg over tlf, om det var lang "healingtid" - humpe rundt på krykker og "ta det piano" i en mnd? Med tanke på at jeg skal på festival om 3 uker. Men det var ikke lang tid. Om det hadde vært det, har jeg måttet utsette operasjonen. Og kjenner jeg Rana Sykehus rett, hadde ikke den blitt før til neste år i så fall. 

Jeg blir så forbanna. En del av meg har lyst til å drite i hele operasjon, bare pga framgangsmåten deres. Siste jeg ble operert fikk jeg beskjed om når operasjonen skulle foregå 2-3 mnd i forveien tror jeg. Vel, det veier jo litt ned at den operasjon gikk til helvete og ødela meg for resten av livet da... :p 

Menok! Nok syting for i dag. Ska shine huset, høre gjennom de 9 nye cd-platene mine og sette meg ned med laptopen min som kom i dag!! ;) Skal legge ut bilde av den senere! 



Ingen kommentarer: