23. juni 2010

Operasjon!

Gjennomført! Foreløbig velykket, hehe. Møtte opp halv 8 på mårran, ble så litt venting. Jeg var vist nr. 3 på lista den dagen. Hadde egentlig forventa meg litt mer venting med tanke på det, men det ble ikke så mye av det.

Pratet litt med kirurgen min først. Generelt om operasjon. Så snakket jeg med anestesilegen (duden som putta meg i narkose). Venta litt til ute på gangen, før jeg ble sendt opp i 2. etasje. Satt der i 15 minutt før jeg ble sendt inn på "operasjons-venterommet". Fikk på meg sexy rød morgenkåpe, for å ikke snakke om undertøyet. Avklipt strømpebukse og et topp i strl. Hest. Og crocks!! Mot min religion. Lekkert.

Ble klargjort for operasjon, installert en kanyle i handa, og soset litt forran tv'n. Ble så henta inn av legen og lagt på kutte-bordet! Fikk etterhvert bedøvelse gjennom slangen i arma, ble småfull etter litt. Så narkosemaska. "Pust dypt inn 3 gang" hørte jeg. Eeeeeen - tooo..... zzz. Neste jeg husker er noen som som smålig bitch-slapper meg i tryne til jeg våkner.

Ligger på observasjon en stund, spiser litt, og prater med kirurgen. Viste seg at det var ikke det de hadde antatt i utgangspunktet. Men de fikk fiksa det foreløbige problemet, så håper på at det blir bedre! Har vært plaga med selve ankelen i gud vet hvor mange år, og håper virkelig den blir bedre etter de fikk fjernet den greia. Og tydelig fiksa en nerve som var dobbelt/tredobbelt så tykk som normalt, rundt omkring ankelen en plass. Vi vet ikke enda om den kulen de fjernet, eller nerven, har noe sammenheng med den generelle smerten i ankelen. Håper det, og håper den blir bedre nå! For den er noe jævli dritt til vanlig :p







Snasen morgenkåpe!



Crocks! Åååh så grusomt.



Sose rundt med den i noen dager.



Shit! Blod lizm!



Ingen kommentarer: