13. oktober 2010

Ikke helt etter planen.

Huset gikk til noen andre. Som jeg hadde en liten aning at det kom til å gjøre. Et par hadde lagt inn bud på mandag. Og vi gikk over dem. Men de gikk over oss igjen. Slik fortsatte vi til vi var nødt til å bare kaste inn håndkleet. Kunne ikke ta oss råa til å overgå det siste budet de kom med.

Dritskuffende. Hadde mentalt flyttet inn allerede. Så kommer det bare noen ut fra intet omtrent, å rapper huset rett foran tryne på oss.

Vel, jeg må bare innse at det er absolutt ikke noe poeng i å dvele noe lenge over tapet! Ble klart dritskuffa når vi innså at vi ikke kom til å få huset. Og det gikk noen timer før det sank inn. Men men. Nå er det huset ute av verden, og vi fortsetter jakta!

Vi har jo hadd noen hus i sidesynet, i tilfellet vi ikke fikk det andre. Faktisk mange gode alternativer. Men jeg har jo sett for meg å bli bosatt her i korgen. Så hadde helst sett at det ble et hus her. Og det er jo et til hus ute til salg her i korgen. Men beliggenheten faller ikke helt i smak. Naboer som er for nærme.

Vi har jo sett på hus på storforsheia. Men jeg veit ikke. Vil helst bo "denne veien", hehe.

Men nå er det et hus på finneidfjorden som har vekt litt interesse hos oss. Kjempefint hus. Og super beliggenhet - i skogen, og lite med naboer :p Skal faktisk ringe megleren i morgen å få fiksa visning! Huset ser moderne ut. Men det virker som det er eldre mennesker som bor der nå, har innredet det sådan :p

Det var ikke bilder av alle rommene ute på finn, deriblant kjellerstuen, wc og div rom i underetasjen. Så blir spennende å se hvordan det ser ut! Av bildene på finn, så ser det veldig bra ut.

Men de folka som bor der nå har pakka huset så fult av møbler og drit, at det er nesten som om stua og div. rom virker mye mindre en det de er :p



Link for den som er nysgjerrig :)


Takstmannen kommer i morgen! Skal feie over koppene før jeg setter meg ned å spiller til det blir senga. Over og ut!

Ingen kommentarer: