2. april 2011

Cup Cakes!

Bakte cup cakes i går! Omnomnom. De ble gode, men utrolig mektige. Etter tygge nummer 3 av min andre cup cake, var jeg i grenseland til spyklein :p Så neste gang jeg baker dem blir det mindre smør og sukker i smørkremen. For det var det helt vanvittige mengder av i denne oppskriften. Faen ikke rart amerikanerne ser ut som de gjør.

Ellers ska jeg bortover til Katrin i dag. Blir trivelig! Så blir det jentekveld på mandag! Whoop.

Lemper ut noen bilder i hytt og sky! Tjobing!







Omnom!



Omnomnom!



Rainer er mongis.



Kjøpte flaxlodd en dag og vant 500,-! Kjøpte liksågreit nye flaxlodd av premien. Og av denne mengden lodd vant jeg 625,-! Som jeg og kjøpte nye lodd for. Og der igjen vant jeg 125,-... Men fortsetter å kjøper nye lodd av premien til jeg treffer jackpot.


"Hei. Eg har hår".



Puuus.



Puuuuus.



Puuuuuuuuuuuus.



Puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuus.



...høhø.

Ingen kommentarer: