5. juli 2011

Båse-Bjørgvold!

Når jeg tenker meg om har jeg vel vært litt distre angående å introdusere det siste familiemedlemmet vårt! Ei lita pusi vi har kalt for Båse-bjørgvold! Vi hentet henne rundt den 11-12. Mai, så begynner å bli en stund siden. Skikkelig kosepus som absolutt skal sitte på skuldra uansett hvor vi færdes <3

Forutenom det så hadde vi kjærestedag den 30. Juni! 2 år sammen og greier. Tiden går fort når man har det morro osv! Smazk og koz og sånt.

Gikk tur med hundlørva i går. Faen så gangsperre i dag at jeg skjemmes. Må begynne å bevege meg litt mer tror jeg! Har faktisk mista tre kilo etter å ha bynt på lavkarbo!

Er forresten blitt ganske flittig med trommespillinga og i det siste. Får vel starta det bandet etterhvert som jeg skulle hadd i gang siden jeg var 14 ;)

Råkk ænd råll peepz! Yo.







Første ukene trivdes hun veldig godt i stuevinduet!



Hoho, halen til storebror Fanden faller titt og ofte i smak!



Og det første møtet med hunden ble vel egentlig som forventet... :p



Den katta finner som oftes den mest ubehagelige stillinga å sovne av i...


Ingen kommentarer: