25. desember 2008

Da var jula her! :)

Da var jula -o8 her. 1. Juledag i dag, og julefrokosten er overstått. Sitter nå å venter på at julefilm nr. 56 skal begynne. Jul, jul, jul.

Har vært lite med julefølelse i år. Har vel cirka aldri skjedd før at jeg har hatt såpass lite julestemmning som i år. Nesten litt skremmende. Vanligvis så er julefølelsen over meg 20. November allerede. Å jeg kan ikke vente med å få unna julevasken, pynta huset, baka kaker og alt som hører julen til og henta inn treet. Men ikke i år.

Har egentlig vært bare stress hele jula. Begynnte vel med det at jeg dro til Oslo og Drammen i begynnelsen av Desember. Så da ble liksom turen prioritert, og alt rundt det. Reisen, hotell og Volbeat. Moro tur, men ble så gira på hele turen at jeg glemte vel litt bort at jula var i gang :)

Så var jeg såpass gira på turen et par uker etter vi var kommen hjem, at det meste som hadde med jula å gjøre ble litt tilsidesatt. Var vel ikke før vi var kommet over halveis i Desember at jeg kom til å tenke på at jeg hadde.. vel.. ALLE julegavene igjen som skulle kjøpes inn. Ikke visste jeg hva jeg skulle kjøpe. Og ikke var jeg sikker på hvem jeg skulle kjøpe til heller. Og når jeg endelig fant ut hva jeg skulle kjøpe, var det enten utsolgt, eller så bare fant jeg det rett og slett ikke noen sted. Det sier vel litt hvor stressende denne jula har vært, når julegavene som skulle vært sendt til Trondheim før 15. Des. ikke ble sendt før lille-julaften...
Har bare vært mye å tenke på i det siste. Og pluttselig var bare jula her :) Så jula kom egentlig bare litt ubeleilig i år... Men men. Får håpe alt ordner seg til neste år :)


Vel! Nå skal jeg fortsette å se Polarekspressen og drikke julebrus! God Jul videre! :)


Skulle vel egentlig lagt ut et bilde nå, men ettersom kamera på telefon min er totalt kræsha, så blir det vel lite med det.. Januar-lønna går til ny telefon! En skikkelig god kamera-telefon ;)



Ingen kommentarer: