26. desember 2008

Syk i jula :(

Hva er greia med å bli syk i jula? Sitter her og hoster, nyser og snufser. Tett i hodet og tett i nesa. Og ikke er jeg alene om det heller. Er hjemme et par dager hos foreldrene mine i jula, sammen med lillebroren min og forloveden hannes. Begge de har og prestert å bli syk, og pappa går rundt og hoster smått han og.

Kjempermoro å våkne 1. Juledag, hvor jeg er såpass tett i hodet at jeg ikke skjønner hvor jeg befinner meg en gang...

Jeg vurderer og å ta meg en tur ut i dag. Det er vel 2. juledag "alle" er ute? Men får se ann på formen. Har heller aldri vært gira på dette med å drikke i jula. Du har liksom resten av året på deg til akkurat det. Men tar meg kanskje en tur for å treffe folk. Er såpass syk at å våkne opp bakfull i tilegg 3. juledag blir vel litt mye..

I tilegg så har jeg glemt allergimedisin i leiligheta mi før jeg dro til foreldrene mine. Så de siste par dagene har jeg omtrent klødd meg til blods. Blir GAL. Det klør til og med på tunga. Aarrrrgh!

Ingen kommentarer: