17. desember 2008

Septum-piercing.

Jada. Da har jeg pluttselig fått opp øya for septum-piercing. Har egentlig aldri vært noe gira på den piercingen før, men etter å ha sett mer og mer av den i det siste, har jeg nok falt litt for den.

Men det er ikke alle som passer med den heller. Har sett mange bilder av folk hvor den piercingen ikke har passet i det hele tatt, og da blir den pluttselig ikke så pen lenger. Men så ser jeg folk som passer utrolig godt med den, og da rådigger jeg den.

Men vet ikke helt. Går rundt å vurderer om det er en piercing jeg ville ha passet med. Skal i såfall få meg et slikt smykke som du bare kan dytte opp i nesen. Som jeg må gjøre når jeg skal på jobb and stuff, hehe.

Det er jo og den kind of piercing som jeg mener går under "less is more". For det er en såpass pregende piercing. Screeaams for atention, hehe. Så da blir jeg sikkert i såfall å ta ut nostril-piercingen min.

Prøvde ut en av piercingene mine, bare for å sjekke ut om det kunne vært noe for meg. Slenger ut et par bilder her. Vet ikke helt om den passer meg? Ser det liksom ikke helt selv, hihi.. :)


Jaaada, ble noe bilder... :p














Over og ut.





3 kommentarer:

If you ain't know, now you know! sa...

Noes pleas don't -.-

Anonym sa...

Pøh.. no ska eg ta den bare for at eg veit at du ikke lik den piercinga! In your face! Or something..

If you ain't know, now you know! sa...

NOES Not in my face :S