4. september 2010

Gruben!

Sitter på Gruben hos foreldrene mine. Bare at ingen av dem er hjemme. Mamma er i syden og pappa er på hytta. I tillegg er broren min på jobb. Så det går i internett og tv for alle penga.

Skulle vel egentlig til Mo idag bare for å snike rundt på Verket. Har ikke råd til å betale meg inn i år, så det blir litt sniking over gjerdet. Sitter å venter på at min bedre halvdel skal bli ferdig på jobb, så bærer det av sted på snike-tokt.

Ble med innover tidligere i dag. Skal ha oppkjøring på tirsdag i neste uke, og håper jeg ikke kjører alt i dass. Haha, tog du'an?! Bli gode greier med lappen. Om jeg skal noen ærender på Mo, slipper jeg å bli med innover tidlig på dagen og sitte å vente til han er ferdig på jobb. Kan bli mye venting i lengden!


Tjobing!






Hihi. Iris kommer snikende fram under bordet. Nysgjerrigper.

Ingen kommentarer: