7. september 2010

The sommer is back?

September - og endelig kom sommerværet! Dro opp på hytta i dag og besøkte pappa. Han har vært der siden torsdag/fredag i forrige uke, mens mamma er i syden. Hærlig der oppe i sommervær!

Ellers gikk jo seff oppkjøringa i dass. Hadde ikke helt de store forhåpningene for some reason. For mye nerver og alt for stressa. Gjorde idiotfeil jeg vanligvis ikke ville gjort. Klarte ikke fokusere på mye annet en "Ikke gjør noe feil! Ikke gjør noe feil! Ikke gjør noe feil! Ikke gjør -det- og i allefall ikke DET!". Som endte i at jeg gjorde alt jeg ikke burde gjort. Pluss at jeg fikk "strykejernet" som sensor, som henger seg opp i den minste, nesten latterlige detalje, hjalp ikke så veldig på... :p Nå er jeg i allefall mer obs på de tingene jeg gjorde rævva, så går seg til neste gang!

Grilla i dag! Utnytter de siste dagene vi har med sol og varme. Har ikke fått bada i år. Litt i seineste laget kanskje? Holder varmen seg slik som de siste dagene, frister det noe jævli å ta årets første og siste dukkert!

Nå blir det WOW! Tjobing!




Laster opp noen bilder fra august da jeg og brosjan hjalp til oppe på hytta. Pappa driver og renoverer litt. Hytter er evige byggeprosjekt! :)






Steffen og pappa snart ferdig med den ene veggen!



Brosjan har downs.



Brosjan har fortsatt downs.



Iris hadde foretrekt å blitt med opp i stigen.

Ingen kommentarer: