9. april 2010

Påsken -10!

Ligger litt etter skjema når det gjelder å oppdatere bloggen, som vanlig. Påsken er over for denne gang, og for en påske det har vært :)

Onsdagen før skjærtorsdag dro vi opp på hytta til foreldrene til Rainer, på Kaldvatnet. Foreldrene hannes var der allerede og onkelungene hans. Tone Mari og Ole (søsteren og typen) kom opp på fredag. Fredag dro vi for å se på barneskirennet, hvor onkelungene deltok, og litt forskjellig. Sola kom fram etterhvert og vi koste oss. Ble pølse med brød og buljong! Og kvikk lunj :D Utrolig koselig hyttetur! Må kjøre med snøscooter et godt stykke for å komme opp til hytta, så litt av det ble det jo og. Moro!

Kveldene gikk ut på å spille tyvetusen (terningspill) og drikke cognac. Hadde nybegynnerflaks så det suste etter! Derfor ble det køddet en del med at på det skirennet, hvor det bla. var loddtrekning, kom jeg mest sannsynlig til å håve inn premier. Måtte jo så klart kjøpe noen lodd, og har du sett. Vant to premier - på samme lodd! :p Så nå satser jeg på lottotipping.  

Vi dro ned på lørdag igjen. Vi skulle spise middag hos foreldrene mine og jeg skulle på konsert. Mayor Gordon var endelig tilbake vettu etter 3 år! Har vært tradisjon at de har spilt på påskeaften, så har savnet det de siste åra. Konserten var jo så klart überkonge! Har vært på mange konserter oppgjennom tidene, med mange av mine absolutte favorittband. Men den energien det bandet presterer å gi fra scenen er helt bak mål. Vanvittig hvor mye liv dem klarer å få i publikum. Og etter hver konsert har jeg jo så klart gangsperre i nakken en uke i ettertid... en bra ting!

Denne påsken har alt. Hyttetur, påskeegg, kvikk lunsj, påskemiddag hos mamma og pappa, solbrent i tryne, snøscooterkjøring, herjing i snøen og Mayor Gordon. Men det beste av alt er å ha fått tilbrakt den sammen med min kjære.  

Beste påsken på lenge!

Og så en liten haug med bilder! 





Gravd oss en sitteplass under skirennet :) 


Rainer og Iris! Søtingan! 


Vi ble sittende i ro en del på skirennet, hvor Iris ikke fikk løpe så mye rundt. Så ble litt kjølig for henne etterhvert. Pakka henne inn i skjerfet :p


Iris ble litt kosesyk etterhvert :p Var og litt varmere å krølle seg sammen i fanget. Jeg har scooterdress på! Tøffeløff. 


"Eg må ta bilde av deg når sola e framme" - "Eeeh..." 
Cuuutie. 


Vi traff noen der som hadde en renraset Jack Russell, som hadde akkurat de samme fargene som Iris. Iris er jo 50% Jack Russell, så var litt artig.  


Iris ble litt overgira på han, skulle absolutt herje og styre på :p



Rainer er snurt fordi.. eeh.. veit ikke. Kanskje fordi jeg vant 2 premier på samme lodd og ikke han? :D Han har cute-hua på seg btw!  


Før konserten i teaterkafeen. Tøffingan!


Oppvarminga hos Alex. Litt dårlige lysforhold til å ta bilder :p


Hos Alex. Anette, Inger Lise og, eeh.. folk. Marius i bakgrunnen og styrer musikken. Noe han i teorien ikke får lov til. Mister Har-ikke-tid-å-hør-ferdig-en-sang-før-eg-må-bytt-til-neste-fordi-verden-kan-gå-under-anytime. 


Toro har downs-syndrom. 


Per gikk rundt med veska til Trine, som om det var en helt naturlig ting å gjøre. Måtte få det på film. De måtte jo så klart slafse akkurat når jeg skulle knipse. 


Godeste Granheim on stage med Mayor Gordon! Øl-pause :)




Ingen kommentarer: