21. mars 2010

:-)

Fikk bare lyst å nevne hvor fint jeg har det for tiden. 

Står nå i fare for å høres überfjortis ut, men blir bare mer forelsket for hver dag som går :) 
Koooz lizm. Knizefnize. 

Han måtte jobbe overtid, så har vært alene hjemme i hele dag, og blir alene til i morgenkveld. Det er blitt rart å måtte legge seg alene nå. Senga virker plutselig ekstra stor. Og veldig tom. Hadde sett fram til at han skulle komme hjem i kveld etter jobb, før jeg fikk beskjed om at han skulle jobbe overtid. 

Det går greit å være hjemme alene om dagene, mens han er på jobb. Ikke noe problem. For jeg vet at han kommer hjem igjen noen timer senere. Så kan vi lage mat, spise oss halvt ihjel, surre oss inn i pledd på sofaen og se CSI - for så og sovne av under slutten av episoden, slik at vi må se den om igjen. Hihi. 

Uavhengig av hva dagen min går ut på, så er uten tvil det høydepunktet. 

KozekozAumajgåddluvjulizm. Hjerte. 




Har pynta Rainer! Se så fornøyd han ser ut. 



Okei. Rainer pleier å røyke under vifta på kjøkkenet. Etter vi har korna åt på sofaen utpå kvelden, trasker han i halvsøvne ut for å røyke før vi hopper til køys. Jeg blir sittende på stua. Det blir pluttselig veldig stille på kjøkkenet. Dette er andre gangen det har skjedd. Han sovna av oppå ovnen. The cutest evah lizm. 





Ingen kommentarer: