15. mars 2010

Lille Molly.

Hver dag er vi på utkikk etter det siste familiemedlemet i rekken. Vi står fortsatt oppført på ventelisten angående rottweilervalpene, men vi er jo som sagt ikke garantert å få en. Så vi titter på andre alternativer i mellomtiden. Smått kommer vi over noen små tasser som er så übersjarmerende, at jeg helst vil ha dem hjemme hos oss så fort som mulig. Rasen varier alt fra Chihuahua til Grand Danois. Er blitt mindre opphengt i rasen med tiden. Men Doberman eller Rottweiler hadde jo klart vært awesome. 

Har holdt utkikk på en svensk salg og kjøp-side i det siste. Sveriges svar på Finn.no i guess. Rainer kom over en liten sjarmis ved navn Molly. Hun er blanding mellom Jack Russell og Dachshund (den lange pølsehund :p) Utrolig fin hund! Har hadd kontakt med selgeren over noen dager nå, og har bare falt mer og mer for lille Molly. Så vi har bestemt oss for at, om ikke det er noen andre de planlegger å gi henne til, går vi for henne! :)

Hun er fire mnd gammel. Er hvis lettlært av seg. Hun er valp enda, så livlig er hun jo, hehe. Blir nok en energikule uten like regner jeg med, så får nok å holde fingrene i. Om vi får henne blir vi å hente henne neste gang Rainer går på langfri - 26. Mars.

Men ingenting er avgjort enda. Kommer jo ann på om det er flere som er interessert i henne. Men fikk egentlig ikke det intrykket ved å ha pratet med selgeren. Men Men! Sitter egentlig bare nå å venter på svar på forrige mailen, hvor jeg da får svar på om vi får henne eller ikke :)
















2 kommentarer:

Renathe sa...

aww lille molly<3 søteste! Eg ha bestemt meg før at unge nr tre ska vær en pomergang eg hæhæ!

Lesa sa...

Hihi, en sånn liten fluffyhund? :D Satan assa, dem kost btw hundmasse! Haha! Tog du'an?! Men dem e the cutest.